Logo-2020-CertPrac-Facebook-Header-copy-

Pijn

Bij een oude chronische pijn, waar medisch gezien geen reden meer voor is, of waar niets aan kan worden gedaan, behalve pijnmedicatie of er mee leren leven, kan OldPain2Go de oplossing zijn.

Pijn is een belangrijk signaal van ons lichaam, maar soms blijft het aanhouden, zelfs na behandeling.
Dan kan OldPain2Go een oplossing bieden, zelfs wanneer andere methoden niet effectief zijn gebleken.

Als gecertificeerde OldPain2Go practitioner kan ik je helpen ontdekken of het pijnsignaal nog steeds relevant is voor jou.

Met behulp van de nieuwste wetenschappelijke inzichten over de werking van het brein en het natuurlijke genezingsvermogen van het lichaam, kan OldPain2Go oude pijnsignalen effectief verminderen of zelfs elimineren.

Deze veilige methode is geschikt voor verschillende vormen van chronische pijn, waaronder artrose, reuma, fibromyalgie, zenuwpijn en meer.

Ons doel is om zoveel mogelijk mensen van onnodige pijn te verlossen. Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie en ontdek of OldPain2Go geschikt is voor jouw situatie.

Het is echter belangrijk om te begrijpen dat het niet voor iedereen werkt. Maar als je echt bereid bent om van je pijn af te komen en het proces te begrijpen, is de kans op succes groot.
Ons doel is om zoveel mogelijk mensen te helpen om van onnodige pijn af te komen

Bezoek ook oldpain2go.com voor uitgebreide informatie en meer dan 150 videorecensies .

Voor vrijblijvende informatie of het direct maken van een afspraak.

Hypnosepraktijk Bergeijk

DR. Rauppstraat 22

5571CG Bergeijk

Tel.: +31 (0) 497 571583

Bedankt voor de inzending!

De oplossing zit in je zelf!