Ervaringen van onze cliënten

Hypnotherapie is  een korte, en vaak zeer effectieve vorm van therapie. Hoewel steeds meer mensen kiezen voor hypnotherapie wordt het door een grote groep nog steeds gezien als hocus-pocus, gevaarlijk, flauwe kul enz.  Velen denken dat ze de controle kwijt raken in hypnose en zichzelf moeten overgeven aan de hypnotiseur, die dan met ze kan doen wat hij maar wil. Maar niets is minder waar, tijdens hypnose ben je zelf altijd in controle en je beslist zelf of je de gegeven suggesties en instructies opvolgt of niet. Om hypnose uit dat "grijze gebied" te krijgen en toegankelijker voor iedereen te maken is het belangrijk dat zo veel mogelijk mensen op de hoogte zijn van de mogelijkheden van hypnose.  Daarom zijn wij blij met iedere ervaring die onze cliënten hier op onze website, bij andere hypnotherapeuten en op andere media willen delen. Natuurlijk hebben wij veel meer cliënten mogen helpen, maar niet iedereen wil zijn ervaring delen. Vaak gaat het ook om issues waar ze toch al niet mee te koop liepen. Hypnose is dikwijls ook "de laatste hoop" na soms meerdere langdurige trajecten. Heeft u goede ervaringen met ons of andere hypnotherapeuten, heeft u ervaren hoe effectief en snel hypnotherapie kan werken? Deel uw ervaring en help de drempel naar hypnose voor anderen te verlagen.

Na 3 herniaoperaties en daarna een gebroken rug heeft mijn man jaren met pijn gezeten. Om de pijn te onderdrukken een stroomkastje op zijn rug. Sinds de behandeling 2 weken geleden heeft hij dat kastje niet meer nodig gehad, kan veel beter vooruit en heeft zeker 75 % minder pijn. Bedankt !!

(Gekopieerd van onze Facebookpagina)

Nel B.